Rozloučení

30.12.2013 23:31

Vážení rodiče, milí hraví tvorové, kamarádi.

I když mne to velmi mrzí, musím vám oznámit, že mé působenív Domě dětí a mládeže v Olomouci tímto měsícem končí. Jelikož pro mne bylo vedení kroužků vždy spíše koníčkem a radostí než prací, nastal nyní, po ukončení mého vysokoškolského studia, čas najít si stálé zaměstnání. Mám však to velké štěstí, že se mi podařilo najít práci, kterou jsem si přála dělat, a doufám, že mne bude bavit a naplňovat tak, jako tomu bylo doposud s vámi v DDM. Budu učit v mateřské škole Montessori Žirafka ve Valašském Meziříčí, a proto se musím přestěhovat z Olomouce, a není tedy možné, abych hravého tvora dále vedla. 

 

Doufám, že na krásné chvíle, které jsme společně prožili, budeme všichni rádi vzpomínat, a věřím, že společně se slečnou Lucií si vytvoříte spoustu nových krásnách zážitků ze hry, tvorby a společně strávených chvil. 

 

Tímto přeji kroužku HRA(VÝ)TVOR aby pokračoval směle dál jeho ušlechtilý cíl -  probouzet v lidech onu "společnou touhu po širém nekonečném moři".

 

Mějte se krásně!

Vaše Marcela.